Breadcrumbs

מכירות סוף השנה בצל המלחמה

איך שומרים על העסק גם בתקופת משבר

איך שומרים על העסק בתקופת משבר

פרטים

כולנו עוברים ימי קשים ונרתמים למאמץ הלאומי ככל יכולתנו. על הקושי והאי וודאות שכל אזרחי המדינה חווים, מתווספות לבעלי עסקים גם אי וודאות ודאגה עמוקה על עתיד העסק. 

אנחנו כאן כדי לאפשר לבעלי עסקים לקחת חלק בימי המכירות של סוף השנה המתקיימים בזירה הדיגיטלית בישראל ובעולם ולשמור, כלל הניתן, על פעילות עסקית גם בתקופה זו. 

ימי המכירות רלוונטיים למרבית הענפים. 

אך כמו לכל דבר, גם לזה צריך להיערך בתבונה. 

בסדנה הזאת נסביר איך מתכוננים לימי מכירות הכי איקומרסיות בשנה – חודש שלם של מכירות אונליין. נלמד על אסטרטגיות מחירים, בניית גאנט פעילות, היערכות נכונה של העסק גם לאור המצב הנוכחי, נעבור על 4 מקרי בוחן כדי להכיר טעויות נפוצות וסיפורי הצלחה. 

 

משך ההרצאה כשעה וחצי. 

 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למי זה מתאים?

בעלי עסקים שכבר מוכרים באון ליין ורוצים לשמור על פעילות עסקית במסגרת ימי מכירות של סוף השנה. 

על מה נדבר?

1. איך בוחרים איזה מבצעים נכונים לנו? לאור היעדים העסקיים
2. איך בונים  גאנט היערכות לחגי הקניות
3. עשה ואל תעשה
4. שגרות ניהול בחגי הקניות

מרצה

  ניר זיגדון

ניר זיגדון | מומחה מסחר אלקטרוני, מייסד חברת eCommunity, מייעץ לממשלה בפרויקט חנויות דיגיטליות לפריפריה, עד מומחה בבית משפט בנושאי איקומרס ודיגיטל, מרצה ויועץ לחברות בתחום המסחר המקוון.

 

לוגו דיגיטלנט

 

 

* המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.

** הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו. 

*** לתשומת ליבכם הקורס מועבר באופן עצמאי על ידי חברת דיגטלנט והיא האחראית הבלעדית לתכנים המועברים בו. הרישום לקורס נעשה במישרין מול דיגטלנט באתר החברה - לחצו על כפתור הירשמו להמשך ההרשמה. 

ההרצאות הקרובות

היכנסו למגוון הרצאות נוספות www.fingrow.co.il/he/events_lobby