ניהול עסקי בתקופת משבר
סט כלים וטיפים לניהול העסק בזמן מלחמת חרבות ברזל
פרטים
מלחמת חרבות ברזל שנכפתה על מדינת ישראל משליכה באופן ישיר על המגזר העסקי. תקופת האי ודאות עשויה להימשך פרק זמן ארוך. למרות הנטייה הטבעית שלנו לקפוא על השמרים ולחשוב על היום שאחרי, נדרש מבעלי העסקים לנקוט בסט פעולות עסקיות כבר היום על מנת להגיע לתום המשבר בנקודת פתיחה טובה יותר.
גלגלי המשק חייבים לנוע גם בתקופה הקשה. איך אנחנו בעלי העסקים כשותפים להנעת המשק ננקוט במהלכים פרואקטיביים כדי לעמוד במשימה.
משך ההרצאה כשעה וחצי.
ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.
קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.
למי זה מתאים?
מנהלי עסקים, בעלי עסקים וכל מי שמעורב בניהול העסק בתקופת המשבר
על מה נדבר?
- שינוי פרדיגמות בנושא ניהול עסק בתקופת מלחמה
- מאפייני משק בתקופת מלחמה
- ניהול קשרי לקוחות בתקופת המשבר
- תקשורת שיווקית בתקופת מלחמה
- חשיבות ניהול המשאב האנושי
- התאמות עסקיות לניהול במצב מלחמה
- חשיבה יצירתית בתקופת המשבר
- דיון פתוח לדילמות עסקיות
מרצה
שלומי לחנה | עוסק בייעוץ אסטרטגי שיווקי המיועד לעסקים המעוניינים להגביר את הפעילות העסקית. מומחה בתחומי השיווק המכירות והשירות. סגן נשיא לשכת היועצים העסקיים בישראל ויו"ר ועדת ההדרכה של ל.ה.ב. מרצה מוביל בבית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל , במרכז לצמיחה פיננסית ומסגרות חוץ אקדמאיות נוספות. מנהל את אחת מקהילות השיווק בפייסבוק המובילות בישראל.
*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.
**הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו