Breadcrumbs

איך נשווק ונפרסם את העסק בערוצים דיגיטליים בעת משבר?

שינויים שכל עסק חייב להכניס היום לפעילות השיווק והפרסום שלו

איך נשווק ונפרסם את העסק בערוצים דיגיטליים בעת משבר?

פרטים

התחושות הקשות שמדינה שלמה מתמודדת איתן כעת מוכרות היטב לבעלי עסקים שבנוסף למלחמה, מתמודדים עם משבר חסר תקדים בעסק שלהם ומתקשים למצוא את הדרך המתאימה להמשיך ולקיים פעילות עסקית שהיא כל מקור פרנסתם. 

בסדנה הקרובה נדבר על שינויים שכל עסק חייב להכניס היום לפעילות השיווק והפרסום שלו – עדכון והתאמה של המסרים השיווקיים ברשתות חברתיות, עדכון ושינוי באתרי הבית ועבודה נכונה עם מסרים ישירים. נגבש ביחד תכנית לתחזוקה והגברת נאמנות עם לקוחות קיימים וחדשים ואפילו נדבר על זיהוי הזדמנויות שנוצרות במציאות החדשה. 

 

משך ההרצאה כשעה 

 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למי זה מתאים?

בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמרבית מאמצי השיווק שלהם לפני המלחמה התמקדו בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות. מתאים לעסקים מקוונים (איקומרס) ולעסקים מסורתיים כאחד. 

על מה נדבר?

  • איך ניצור מסרים שיווקיים שמתאימים לעת הזאת ובאיזה ערוצים נדבר עם הלקוחות שלנו
  • איזו נוכחות אורגנית כדאי לנו לייצר בנכסים הדיגיטליים שלנו
  • האם זה הזמן להחזיר קמפיינים פרסומיים לאוויר ואיך עושים את זה נכון
  • איך מייצרים שיתופי פעולה מניבים ויוצרים בידול והעדפה בתקופת המשבר

מרצה

הילה בן-חנוך לוי – מרצה ב Digitalent, מומחית לשיווק ברשתות חברתיות

הילה בן-חנוך לוי | מרצה ב Digitalent, מומחית לשיווק ברשתות חברתיות

 

לוגו דיגיטלנט

 

* ההשתתפות הינה בחינם אך מותנית ברישום מראש.

** המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.

ההרצאות הקרובות

היכנסו למגוון הרצאות נוספות www.fingrow.co.il/he/events_lobby