מישהו מטפל בך? סט כלים וטיפים להעצמת חווית השירות אצלכם בעסק
פרטים
בסביבה תחרותית ודינאמית המאפיינת את רוב הענפים במשק, הופך תחום השירות וחווית הלקוח למרכיב קריטי בתוכנית השיווקית של העסק.
מחקרים אחרונים מראים שמעל 73% מהלקוחות שוקלים לעבור למתחרה לאחר שחוו חווית שירות לא מספקת.
בעלי עסקים שלא ישכילו לבסס לעצמם תוכנית שירות מוגדרת ימצאו עצמם נשרכים הרחק מאחורי המתחרים.
משך ההרצאה כשעה וחצי.
ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.
קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.
למי זה מתאים?
מנהלי עסקים, בעלי עסקים וכל מי שמעורב בניהול העסק בתקופת המשבר
על מה נדבר?
- מהו מסע הלקוח
- מהם רגעי האמת בפעילות העסקית
- ממה מושפעת שביעות הרצון של הלקוחות?
- מהו אפקט ה-WOW
- ממה נובעים כשלי השירות העיקריים?
- על חשיבות הטיפול בתלונות לקוח
- ממדי חווית לקוחות
- נאמנות ושימור לקוחות
- שירות חוויתי
מרצה
שלומי לחנה | עוסק בייעוץ אסטרטגי שיווקי המיועד לעסקים המעוניינים להגביר את הפעילות העסקית. מומחה בתחומי השיווק המכירות והשירות. סגן נשיא לשכת היועצים העסקיים בישראל ויו"ר ועדת ההדרכה של ל.ה.ב. מרצה מוביל בבית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל, במרכז לצמיחה פיננסית ומסגרות חוץ אקדמאיות נוספות. מנהל את אחת מקהילות השיווק בפייסבוק המובילות בישראל.
*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.
**הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו