לארוז לך? Love At First SALE
איך לגרום ללקוחות לקנות בלי למכור להם
פרטים
עקביות וחזרתיות בונות אמון, אמון יוצר מוניטין, ומוניטין מייצר לקוחות משלמים.
היכולת למכור היא יכולת חשובה בעולם העסקים והארגונים. לכל אלו שלא אוהבים למכור אך כן רוצים להגדיל את ההכנסות לעסק או לארגון - ההרצאה הזו בול תתאים.
מכירה בהגדרתה הפשוטה ביותר היא היכולת להכניס כסף לארגון או לעסק, אז למה לפעילות כל כך חשובה יש סטיגמה כל כך שלילית?! התשובה נמצאת במילה עצמה, ״מכירה״.
כולנו יכולים לזהות את ההתנגדות למילה ״מכירה״. במקום מכירה נעבור להתמקד בקנייה של הלקוח, וכדי שזה יקרה יש צורך לפתח אתו מערכת יחסים.
משך ההרצאה כשעה וחצי.
ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.
קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.
למי זה מתאים?
לכל מי שחווה אי נוחות מתהליך המכירות, אך עדיין רוצה לראות את העסק או הארגון שלו צומח ומשגשג. אם אתם מנהלי עסק, יועצי שיווק או מכירות, או אפילו יזמים המחפשים דרכים חדשניות לגרום ללקוחות לקנות מכם – הרצאה זו תעניק לכם את הכלים ליצירת מערכת יחסים מוצלחת עם הלקוחות, שתפתח אמון ותחזק את המוניטין שלכם, וכל זאת בלי להרגיש שאתם "מוכרים".
על מה נדבר?
- ההבדל בין מכירות במאה ה-20 לקניות במאה ה-21
- כיצד נציג את עצמנו ואת המוצר, כך שהלקוח יוכל לקנות בקלות
- מה נשאל את הלקוח, כדי לדעת אם יש התאמה בינו לבין המוצר או השירות
- איך יוצרים מערכת יחסים שתחזיק לאורך זמן
- מה עושים כשהמתעניין אומר לנו 'לא'!
מרצה
עידית פליק | מנטורית, מרצה ומלווה חברות ובעלי עסקים לשיפור תוצאות עסקיות ואישיות למעלה מ- 20 שנה. בנוסף לניסיון עשיר שצברה במהלך השנים, עידית פיתחה שיטה המשפרת את היכולת להשיג תוצאות. השיטה משלבת בין הקניית מיומנויות בסיס Hard Skills, ומיומנויות גמישות Soft Skills המובילות להצלחה.
* המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.