Breadcrumbs

שיתופי פעולה כמנוע צמיחה עסקי (3=1+1)

איך להיות עסק תחרותי וגם רווחי?

שיתופי פעולה כמנוע צמיחה עסקי

פרטים

לרוב כשאנחנו כבעלי עסקים מדברים על מנועי צמיחה עסקית, אנחנו מתכוונים למהלכי פרסום וקידום מכירות – פניה לקהלים חדשים, הגדלת סל קניות של לקוחות קיימים. בהרצאה הקרובה נספר לכם על עוד כלי מצוין ליצירת צמיחה עסקית – בניית שיתופי פעולה מניבים. 

 

בהרצאה נתמקד בהבנת הקונספט העסקי של שיתוף פעולה מניב, נמפה תנאים למוכנות שלנו לבניית שיתוף פעולה, נדייק את ההבדלים בין שותפות לשיתוף פעולה, נגדיר תנאי סף שצריכים להתקיים בשיתוף פעולה פורה ונעבור על דוגמאות לשיתופי פעולה מוצלחים ויצירתיים. 

 

בהרצאה נלמד על יצירת שיתופי פעולה עבור עסקים קטנים ובינוניים:

  1. מהו רעיון מוצלח לשיתוף פעולה ואיך אנחנו יכולים לייצר רעיונות כאלה
  2. איך נפעל ליצירת שיתוף פעולה משמעותי 
  3. איך ננהל מהלך כזה ונחלק תחומי אחריות בתחומי שיווק, תפעול, מכירות ושירות לקוחות 

נדבר גם על הסכנות שכרוכות ביצירת שיתופי פעולה לא נכונים או לא בעלי ערך לעסק שלנו ואיך נוכל לזהות שיתופי פעולה כאלה ולהימנע מהם. 

 

משך ההרצאה כשעה וחצי. 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למי זה מתאים?

בעלי עסקים מכל הענפים שרוצים לייצר שיתופי פעולה מניבים לעסק שלהם

על מה נדבר?

  1. איך נייצר בסיס לשיתוף פעולה עסקי
  2. איך נבנה שיתוף פעולה עסקי הלכה למעשה
  3. עשה ואל תעשה בשיתופי פעולה 
  4. איך מזהים שיתוף פעולה אפקטיבי ומשחזרים הצלחה

מרצה

  אודליה אוחיון | מומחית אסטרטגיה שיווקית ומרצה ב Digitalent 

אודליה אוחיון | מומחית אסטרטגיה שיווקית ומרצה ב Digitalent 

 

לוגו דיגיטלנט

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר. 

ההרצאות הקרובות

היכנסו למגוון הרצאות נוספות www.fingrow.co.il/he/events_lobby