Glossary tooltip block
%title% %summary%Breadcrumbs
Breadcrumb
- דף הבית
- כל ההרצאות שלנו
- הרצאות מוקלטות
- אסטרטגיית תמחור - איך להיות עסק תחרותי וגם רווחי?
אסטרטגיית תמחור - איך להיות עסק תחרותי וגם רווחי?
הקלטת ההרצאה של מאשה דשקוב
עסקים משקיעים משאבים רבים בשיווק והגדלת הכנסה, נגררים אחרי הנחות ומבצעים של מתחרים, מקפידים על הנחות גדולות ללקוחות חוזרים וקבועים כי הם מתעקשים. האם זה עוזר להם להפוך לעסק יציב, רווחי ומצליח?
התשובה היא שלרוב – זה עובד בדיוק הפוך. בעלי העסקים לא מודעים לרווחיות אמיתית של העסק שלהם. כתוצאה מכך עסקים מתמחרים את המוצר או השירות שלהם נמוך מדי וממשיכים להפסיד כסף גם כשההכנסה שלהם גדלה. אם אתם רוצים להתחיל לתמחר הוגן ונכון את המוצר או השירות שלכם, מקומכם בסדנה הזאת שרלוונטית לכל הענפים.
בסדנה נלמד על אסטרטגיות תמחור שונות לעסקים קטנים ובינוניים:
- אסטרטגיית עלות בתוספת רווח
- אסטרטגיית מתחרים ויצירת ערך מבדל
נדבר גם על נושאים שמטרידים כל עסק - איך ומתי נכון לעשות מבצע?
מה צריכה להיות מדיניות הנחות ללקוחות קבועים שמיטיבה עם העסק?
מתי מורידים או מעלים מחירים בלי לגרום לרעידת אדמה או כעס מצד הלקוחות?
להלן הקלטת ההרצאה:
מאשה דשקוב | יזמית עסקית חברתית | מייסדת ומנכ"ל של Digitalent | שותפה מייסדת של Parton ו- GYMO | יועצת ומלווה עסקית למיזמים בהקמה ומובילה תכנית "יזמות מתוך שליחות" לעסקים חברתיים | יועצת של קמפוסIL ומשרד העבודה.
*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.