Glossary tooltip block

%title% %summary%

Breadcrumbs

לארוז לך? Love At First SALE - איך לגרום ללקוחות לקנות בלי למכור להם

הקלטת ההרצאה של עידית פליק

עקביות וחזרתיות בונות אמון, אמון יוצר מוניטין, ומוניטין מייצר לקוחות משלמים.

היכולת למכור היא יכולת חשובה בעולם העסקים והארגונים. לכל אלו שלא אוהבים למכור אך כן רוצים להגדיל את ההכנסות לעסק או לארגון - ההרצאה הזו בול תתאים.

מכירה בהגדרתה הפשוטה ביותר היא היכולת להכניס כסף לארגון או לעסק, אז למה לפעילות כל כך חשובה יש סטיגמה כל כך שלילית?! התשובה נמצאת במילה עצמה, ״מכירה״.

כולנו יכולים לזהות את ההתנגדות למילה ״מכירה״. במקום מכירה נעבור להתמקד בקנייה של הלקוח, וכדי שזה יקרה יש צורך לפתח אתו מערכת יחסים.

 

להלן הקלטת ההרצאה:

 

 

עידית פליק | מנטורית, מרצה ומלווה חברות ובעלי עסקים לשיפור תוצאות עסקיות ואישיות למעלה מ- 20 שנה. בנוסף לניסיון עשיר שצברה במהלך השנים, עידית פיתחה שיטה המשפרת את היכולת להשיג תוצאות. השיטה משלבת בין הקניית מיומנויות בסיס Hard Skills, ומיומנויות גמישות Soft Skills המובילות להצלחה.

 

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.