Glossary tooltip block
%title% %summary%Breadcrumbs
Breadcrumb
- דף הבית
- לנהל עסק מצליח
- להקים את העסק
- מדריך מקוצר לבידול עסקי אל מול המתחרים
מדריך מקוצר לבידול עסקי אל מול המתחרים
5 עצות שיעזרו לכם להתמודד מול המתחרים שלכם
העסק שלכם עובד, אבל אתם לא לבד בשטח. מה עושים כדי לבדל את עצמכם מהמתחרים ולהגדיל את הסיכוי להצלחה? מדריך מקוצר.
קשה למצוא בעלים או מנכ"ל של ארגון עסקי שבאמת מפרגן למתחרים שלו. עם זאת, לתחרות טובה והוגנת יש יתרונות מובהקים: היא מגבירה את המוטיבציה לתת שירות או מוצר טוב יותר, מקדמת יוזמות חדשניות, מעודדת ייחודיות ובידול והכי חשוב: תורמת ישירות ללקוחות והצרכנים. כדי לחזק את כושר ההתחרות שלכם דרושה חשיבה יצירתית ונכונות לפעול לשיפור ביצועי העסק שלכם בכל החזיתות וההיבטים העסקיים. הנה 5 עצות שיסייעו לכם לעשות זאת בהצלחה.
1. השקיעו בעובדים: עובדים איכותיים הם הבסיס לעסק מצליח. לכן, חשוב לוודא שהעובדים הטובים והמקצועיים ביותר מועסקים אצלכם. עם זאת, גיוס עובדים טובים הוא רק ההתחלה. כדי לקבל את הערך המוסף מהם, חשוב להשקיע בהכשרה מקיפה, לערוך השתלמויות ולהטמיע ערכים של שירות ומקצועיות. לא רק הלקוח ייהנה מזה, אלא גם העובדים עצמם. ההשקעה בהם תהפוך את הארגון ללומד ומתפתח.
גיוס עובדים איכותיים, השקעה בהם ובהכשרה שוטפת שלהם הם הבסיס לעסק מצליח.
2. יותר מחקר ופיתוח: בסוף, האיכות מנצחת, וכדי להגיע לשם חשוב להציע ללקוחות העסק את המוצרים הטובים והחדשניים ביותר. המשמעות היא שחובה לשים דגש על נושא המחקר והפיתוח ועל הטמעת טכנולוגיות חדישות בעסק. פיתוח ושכלול סל המוצרים שלכם", יעזור לעסק להתקדם ולשמור על יתרון תחרותי.
מחקר ופיתוח יאפשרו לכם להציע ללקוחות את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר.
3. גם קבלת שירות היא חוויה: בסביבה עסקית תחרותית שבדרך כלל כוללת ריבוי מוצרים זהים, ללא ייחוד טכנולוגי או שוני מהותי במחיר, חווית השירות יכולה להיות הערך המוסף שהלקוחות מחפשים. לקוחות שירגישו שמטפלים בהם ועונים על צרכיהם בכבוד ובנימוס, יהפכו ללקוחות חוזרים.
השקיעו באיכות השירות. לקוח שיקבל שירות איכותי ונעים, כנראה יחזור לקנות אצלכם.
4. מיתוג: כאן באים לידי ביטוי הערך של העסק ויתרונותיו על פני המתחרים. תפקיד המיתוג הוא לשקף אותם ללקוחות באופן תדיר ולא רק באמצעות סיסמאות. עסקים שממתגים את עצמם באופן מסוים שאינו תואם את המציאות, גורמים לאכזבה בקרב הלקוחות ולירידה ברמת האמון שלהם.
עמדו בציפיות שהמיתוג שלכם מייצר. אחרת, תאבדו את אמון הלקוחות שלכם.
5. בידול: זהו אולי הפרמטר החשוב ביותר. כל עסק חייב לבדל את עצמו, כדי להיות אטרקטיבי מול המתחרים. הבידול העסקי חייב להיקבע כבר בשלבים הראשונים להקמת העסק ועליו להיות עקבי. בידול יכול לבוא לידי ביטוי למשל בשיווק מוצרים ייחודיים, או במחירים שוברי שוק, אשר ימשכו אליכם לקוחות שיזהו אצלכם יתרונות שאותם לא ניתן למצוא אצל המתחרים שלכם..
בדלו את העסק שלכם מהמתחרים, כדי לגרום ללקוחות להגיע דווקא אליכם.