Breadcrumbs

יצירת ערך מוסף - המפתח להצלחה עסקית

יצירת ערך מוסף - המפתח להצלחה עסקית

פרטים

לקוחות לא קונים רק מוצרים או שירותים – הם קונים ערך. בתקופות של אי וודאות, עסקים שמצליחים לזהות את הערך המוסף עבור לקוחותיהם ולשלב אותו באסטרטגיה שלהם, לא רק שורדים אלא גם צומחים.

 

מטרת ההרצאה - להעניק לכם, העסקים, כלים מעשיים וטכניקות ליצירת ערך מוסף עבור לקוחותיכם, גם בתקופות מאתגרות, תוך שמירה על יתרון תחרותי ויכולת צמיחה. ללמוד כיצד ליצור ערך ייחודי שיבדל את העסק שלכם מהמתחרים בשוק צפוף ובלתי יציב. לשמר לקוחות עם טכניקות מוכחות ולמשוך לקוחות חדשים באמצעות פתרונות מגוונים. לקבל השראה מעסקים ששרדו ואף צמחו בתקופות אי וודאות. לתכנן את העתיד כי ההרצאה לא רק מתמקדת במיידי, אלא גם מכוונת ליצירת בסיס יציב לצמיחה עתידית, כך שהעסק שלכם יהיה מוכן לכל מצב. 

 

השורה התחתונה: ההרצאה היא הזדמנות נדירה לקבל ידע יקר ערך, לשפר את כישורי הניהול שלכם, ולהפוך את העסק שלכם לעוצמתי יותר, גם בתקופות מאתגרות.

 

משך ההרצאה כשעה וחצי. 

 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למי זה מתאים?

בעלי עסקים קטנים ובינוניים, יועצים עסקיים, וכל מי שמחפש דרכים לבדל את העסק ולחזק את הקשר עם לקוחותיו.

על מה נדבר?

1. מהו ערך מוסף וכיצד הוא נתפס? 

  • הגדרה: מה המשמעות של ערך מוסף עבור לקוחות ומה הם מחפשים בתקופות אי וודאות. 
  • חשיבות הערך המוסף בבידול העסקי. 
  • דוגמאות מהחיים האמיתיים: עסקים שהצליחו להוסיף ערך ולשגשג. 

2. זיהוי צורכי הלקוח המשתנים:

  • הבנת הלקוחות בעידן של אי ודאות. 
  • התאמת מוצרים ושירותים כך שיענו על הצרכים המידיים של הלקוחות. 

3. יצירת ערך מוסף באמצעות שירות לקוחות:

  • כיצד שירות לקוחות איכותי הופך לכלי מרכזי ליצירת ערך. 
  • שימוש בתקשורת פרואקטיבית כדי להרגיע ולהעצים לקוחות. 
  • בניית נאמנות לקוחות כערך מוסף גם בתקופות מאתגרות. 

4. ערך מוסף דרך חדשנות: 

  • דוגמאות לחדשנות בפיתוח מוצרים ושירותים: פתרונות מותאמים לתקופה. 

5. ערך מוסף באמצעות חוויית משתמש: 

  • התאמת חוויית הקנייה (בחנויות, אונליין) לציפיות הלקוחות. 
  • חשיבות הנוחות והשירות המהיר. 

6. כלים טכנולוגיים ליצירת ערך מוסף: 

  • שימוש בדאטה להענקת הצעות מותאמות אישית ללקוחות. 
  • אינטגרציה של AI ושירותים דיגיטליים לייעול והעצמת השירותים. 

7. הקשר בין ערך מוסף להצלחה עסקית: 

  • כיצד הוספת ערך מביאה לגידול בהכנסות ובשוק הלקוחות. 
  • תמחור נכון של מוצרים עם ערך מוסף. 
  • חיזוק המוניטין העסקי ושימור לקוחות לאורך זמן.

מרצה

  מאשה דשקוב | יזמית עסקית חברתית | מייסדת ומנכ"ל של Digitalent | שותפה מייסדת של Parton ו- GYMO | יועצת ומלווה עסקית למיזמים בהקמה ומובילה תכנית "יזמות מתוך שליחות" לעסקים חברתיים | יועצת של קמפוסIL ומשרד העבודה

מאשה דשקוב | יזמית עסקית חברתית | מייסדת ומנכ"ל של Digitalent | שותפה מייסדת של Parton ו- GYMO | יועצת ומלווה עסקית למיזמים בהקמה ומובילה תכנית "יזמות מתוך שליחות" לעסקים חברתיים | יועצת של קמפוסIL ומשרד העבודה

 

לוגו דיגיטלנט

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר. 

ההרצאות הקרובות

שלישי 04.03.2025 הרצאה מקוונת

Event Location
ההרצאה תועבר בזום
Event Hour 19:00 19:00