Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

אני רק שאלה

תשובות לשאלות גולשים

1. "העליתי את המחיר והמכירות שלי ירדו, מה לעשות?"

ייתכן שהעלאה במחיר תגרור ירידה בכמות המכירות בטווח הקצר, אך זה לא בהכרח דבר רע, שכן ייתכן שהרווחיות הכוללת מהמוצר תעלה בטווח הארוך. כמובן שייתכנו מצבים בהם שיעור המכירות הנמוך יהפוך את המהלך ללא כדאי. לכן חשוב לבחון את הנחות היסוד שלכם, להסיק מסקנות על סמך הנתונים, ולנסות לשפר ולייעל את העסק באופן שוטף.

 

2. "בשוק שבו אני פועל הלקוחות נוהגים להתמקח על המחיר. כיצד אוכל לתמחר נכון את המוצר כדי לא להפסיד?"

מדיניות הענקת הנחות היא ענין שיש לגבש בהתחשב באופי המוצר או השירות, במידת התחרות ובמאפייני השוק שבו העסק פועל. מכל מקום, כדאי לזכור שמידת שביעות הרצון של הלקוח נגזרת לא רק מהמחיר שהשיג, אלא  גם מחוויית הקנייה שלו. לכן חשוב תמיד לשאוף להעניק ללקוח את התחושה שהוא ביצע עסקה מוצלחת. עסקים היוצאים מתוך הנחה סבירה שהלקוחות ייכנסו למשא ומתן על המחיר ייטו לייקר מראש את המחיר המוצע ולקחת טווח ביטחון עבור ההוזלה שיידרשו לבצע בהמשך.