Glossary tooltip block
%title% %summary%-
1
לפני הכל, בדקו כמה זה עולה לכם
בדיקת עלויות ב-4 צעדים פשוטים
-
2
קביעת מחיר בהתאם לאופי המוצר
יש לכם מוצר קיים? קבלו מספר שיטות לקביעת המחיר
-
3
קביעת מחיר במצב של כניסה לשוק
ריכזנו עבורכם מספר שיטות לקביעת מחיר למוצרים בשוק קיים
-
4
אני רק שאלה
תשובות לשאלות גולשים
Breadcrumbs
Breadcrumb
- דף הבית
- לנהל עסק מצליח
- להקים את העסק
- המדריך המהיר לקביעת המחיר
- אני רק שאלה
אני רק שאלה
תשובות לשאלות גולשים
1. "העליתי את המחיר והמכירות שלי ירדו, מה לעשות?"
ייתכן שהעלאה במחיר תגרור ירידה בכמות המכירות בטווח הקצר, אך זה לא בהכרח דבר רע, שכן ייתכן שהרווחיות הכוללת מהמוצר תעלה בטווח הארוך. כמובן שייתכנו מצבים בהם שיעור המכירות הנמוך יהפוך את המהלך ללא כדאי. לכן חשוב לבחון את הנחות היסוד שלכם, להסיק מסקנות על סמך הנתונים, ולנסות לשפר ולייעל את העסק באופן שוטף.
2. "בשוק שבו אני פועל הלקוחות נוהגים להתמקח על המחיר. כיצד אוכל לתמחר נכון את המוצר כדי לא להפסיד?"
מדיניות הענקת הנחות היא ענין שיש לגבש בהתחשב באופי המוצר או השירות, במידת התחרות ובמאפייני השוק שבו העסק פועל. מכל מקום, כדאי לזכור שמידת שביעות הרצון של הלקוח נגזרת לא רק מהמחיר שהשיג, אלא גם מחוויית הקנייה שלו. לכן חשוב תמיד לשאוף להעניק ללקוח את התחושה שהוא ביצע עסקה מוצלחת. עסקים היוצאים מתוך הנחה סבירה שהלקוחות ייכנסו למשא ומתן על המחיר ייטו לייקר מראש את המחיר המוצע ולקחת טווח ביטחון עבור ההוזלה שיידרשו לבצע בהמשך.