Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

אני רק שאלה

תשובות לשאלות גולשים

 

1. "אמרו לי שיש 'תקופת אכשרה' בפוליסה שאני רוצה לרכוש. מה זה אומר?"

תקופת אכשרה היא פרק זמן שבמהלכו הביטוח בתוקף, אך אין באפשרותכם לתבוע את חברת הביטוח במצב של מקרה ביטוחי. בביטוח בריאות תקופת האכשרה היא לרוב 90 יום, כך שבמשך 90 ימים מרגע ההצטרפות לביטוח, לא ניתן יהיה לתבוע את חברת הביטוח לפיצוי.

 

2. "האם חברת הביטוח יכולה לשנות את תנאי החוזה במהלך תקופת הביטוח?"

ישנם מקרים בהם חברת הביטוח רשאית לשנות את תנאי הביטוח או את דמי הביטוח, בתנאי שניתן לכך אישור המפקח על הביטוח, ובהתאם לתנאים המפורטים בחוזה הביטוח. טרם ההצטרפות לפוליסה, כדאי לשאול את סוכן הביטוח אילו תנאים עלולים להשתנות.