Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

Breadcrumbs

כך תגיעו מוכנים לפגישה עם סבא וסבתא

 

השימוש בשירותים דיגיטליים יכול לשדרג את ההתנהלות הפיננסית של סבא וסבתא.

סקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מראה, שיותר ויותר אזרחים ותיקים הופכים להיות צרכני טכנולוגיה וערוצים דיגיטליים:

 

59% גולשים באינטרנט 53% משתמשים קבוע במחשב

 

קיימים 3 סוגי מחסומים בקרב האזרחים הותיקים:

 

משולש החשש: זה לא בטוח, זה לא נוח, זה לא קל

 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לייצר אצל סבא וסבתא תחושת נוחות, למידה קלה וביטחון בביצוע פעולות בדיגיטל.

 

 

התחילו כל נושא בתיאור התועלת שיפיקו מהשירות: למשל: אם תזמינו צ'קים דרך האפליקציה,

 

 

צרו תחושת מסוגלות: עודדו את סבא וסבתא להתנסות כמה שיותר בביצוע פעולות, תוך כדי המפגש.

 

 

צעד אחר צעד: הסבירו בשלבים, וודאו שההסברים מפורטים.

 

 

הנגישו את הממשק בשירות הדיגיטלי: באמצעות תפריט הנגישות, צרו את ההתאמות הדרושות עבור סבא וסבתא:

 

 

* אופן הצגתו של תפריט הנגישות עשוי להשתנות מאתר לאתר

 

 

בדקו תחילה מה סבא וסבתא יודעים, ומשם

 

 

הנה שאלון קצר וההמלצות שלנו בהתאם לתשובות של סבא וסבתא.

 

 

לחצו על הטבלה להגדלה.