Glossary tooltip block
%title% %summary%Breadcrumbs
Breadcrumb
משלוח ותשלום
החנות שלכם מלאה במוצרים ובתכנים. זה הזמן להחליט איך המוצרים יגיעו ללקוחות, וכיצד הם ישלמו עליהם.
בחרו את אופן משלוח המוצרים
החליטו על דרכי משלוח המוצרים ללקוחות: האם תספקו ללקוחות משלוח חינם? האם תהיה אפשרות למשלוח בינלאומי? האם המשלוח יישלח בדואר או באמצעות דואר שליחים? האם תהיה אפשרות לאיסוף עצמי? חשוב לבדוק מול ספקי משלוחים את העלויות הכרוכות בכל אחת מהאפשרויות ולבחון את מידת הכדאיות שלהן. משלוח הכרוך בעלויות גבוהות עבורכם או עבור הלקוחות שלכם, עשוי להתברר כלא כדאי, במיוחד אם עלות המוצרים הנשלחים נמוכה.
מגיעים לקופה – איך משלמים?
קיימות מספר אפשרויות תשלום בחנויות מקוונות, בדקו מהם התנאים ועלויות התפעול של כל אפשרות ומה גובה העמלה על רכישה.
1. תשלום ישיר באשראי – מתכנת יוכל לבנות עבורכם רכיב לסליקת אשראי באמצעות חברות האשראי. לשם כך, דורשות חברות האשראי שהחנות תהיה מוגדרת כחברה בע"מ, עוסק מורשה או עמותה רשומה, שיהיו לה תקנון ומדיניות החזרה, וכי תעמוד בסטנדרט אבטחה גבוה, שיבטיח כי פרטי האשראי של הלקוחות יהיו מוגנים. סטנדרט האבטחה של פלטפורמה מוכנה לרוב יעמוד בדרישות הגבוהות ביותר. אם האתר שלכם עצמאי יהיה עליכם לאבטח אותו על פי סטנדרט האבטחה הנדרש.
2. תשלום באשראי דרך חברת סליקה שתתווך ביניכם לבין חברות האשראי – במקרה זה תתבקשו לשלם לחברת הסליקה סכום ראשוני על הקמת המסוף ותשלום חודשי בהתאם לכמות העסקאות.
3. מטבע וירטואלי – חברות סליקה מסוימות יאפשרו תשלום באמצעות מטבעות דיגיטליים.
4. תשלום דרך חברת צד שלישי המתמחה בתשלומים באינטרנט – כדי להשתמש באפשרויות התשלום של חברות אלה, תתבקשו לפתוח חשבון עסקי אצלכם באתר. על כל קנייה דרכן תחויבו בעמלת סליקה. התשלום יתקבל בחשבון הבנק שלכם.