Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

מכונת הכביסה התקלקלה? המקרר מרעיש?

מטפלים בתקלות מבלי להיקלע להוצאות מופרזות

ככלל, כדאי לטפל בתקלות ברגע שהן מתגלות, במיוחד בתקלות שמסתמנות כדחופות:

אלו שגורמות הפסקות חשמל, ריח שרוף ועוד. 

הגדירו סעיף תקציבי המיועד לתיקונים, ושמרו לכם סכום כסף במיוחד לטובת מטרה זו.

גם אם הסכום לא יספיק, ההשפעה של התקלות על התקציב השוטף תהיה קטנה יותר.

 

בטרם הטיפול בתקלה בדקו:

  • האם יש אחריות על המוצר?
  • האם התקלה דורשת תיקון מיידי, או שאפשר להמתין עד לביצוע סקר שוק אודות בעלי מקצוע?
  • האם עלויות התיקון כדאיות בהשוואה לרכישת מכשיר חדש?

 

עליון

שמרו את תעודות האחריות של המוצרים בצירוף הקבלות.

 

תחתון

 

 

לפעמים אפשר גם לבד

יש מקרים שבהם תוכלו לטפל בתקלה בעצמכם. כדאי לחפש מידע באתרים, ולצפות בסרטוני עשו זאת בעצמכם באינטרנט. 

 

בכל זאת צריכים להזמין בעל מקצוע?

בדקו אם התיקון נכלל במסגרת האחריות על המוצר. בצעו סקר שוק, בחנו את החלופות הקיימות, ובחרו בבעל מקצוע עם המלצות. למדו מעט על הנושא לפני שבעל המקצוע מגיע. התייעצו עם חברים ובדקו בפורומים מהן הסיבות האפשריות לתקלה.

 

עליון

אנשי מקצוע בדרך כלל גובים מחירים גבוהים יותר בשעות הערב ובסופי שבוע. הבחינו בין תקלה שדורשת תיקון דחוף לבין תקלה שניתן לדחות קצת את הטיפול בה. 

 

תחתון