1. "סיכמתי עם חברת התקשורת על מחיר חודשי קבוע עבור תכני טלוויזיה, אך בפועל אני משלם הרבה יותר. איך זה ייתכן?"
משקי בית רבים משלמים לספק התקשורת מעבר למחיר חבילת הבסיס, בגלל הזמנת תכנים בVOD בתשלום נוסף. מומלץ לעקוב אחר החשבונית ולשים לב לחריגה. בהתאם לכך, תוכלו להחליט האם ברצונכם לערוך שינויים כלשהם, כמו למשל להוסיף את השירות לחבילה הקבועה שלכם מול הספק או לחסום את האפשרות להזמנת תכנים יקרים.
2. "התקשרו אליי מחברת התקשורת המתחרה כדי להציע לי להצטרף תמורת מבצע משתלם. מה כדאי לעשות?"
לפני המעבר, נסו לפנות לחברת התקשורת כדי לבדוק מחדש את תנאי חוזה ההתקשרות. ייתכן וכאשר תעלו את הרצון להתנתק, החברה תתאמץ לשמר אתכם כלקוחות ויכול להיות שתוכלו לקבל גם אצלה תנאים זהים.