Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

אני רק שאלה

תשובות לשאלות גולשים

1. "איך כדאי לי לתמחר את המוצר או השירות שלי?"

תחום התמחור וההמחרה מהווה נושא מורכב, וחשוב ללמוד אותו לעומק על מנת לנהל פעילות עסקית רווחית. לשם כך תוכלו להיעזר במדריך דיגיטלי נוסף העוסק בנושא זה כאן באתר או להשתתף בקורסים מקצועיים רלוונטיים, כגון סדנה שמקיים המרכז לצמיחה פיננסית, המתמקדת בנושא זה.

 

2. "שלחתי הצעת מחיר ולא שמעתי מהלקוח. מה לעשות?"

אם לא שמעתם מהלקוח לאחר יום-יומיים, הרימו אליו טלפון ושאלו אם קיבל את ההצעה ואם יש לו שאלות או הערות. זכרו שלרוב הצעת מחיר היא בסיס למו"מ ולא חוזה סופי. אם הלקוח מביע הסתייגויות, נסו להבין מה מונע ממנו להתקדם והשתדלו לתת לו מענה מעודכן התואם לצרכיו.