Breadcrumbs

בפרק זה נכיר את המושגים הנפוצים בעולם של הרשתות החברתיות, איך להשתמש בהם כדי לקדם את העסק ונבין את חשיבותה של תוכנית הפצת התכנים. 

הסטורי הוא מקור מצוין לחשיפה. בנוסף, אנשים אוהבים לראות מי עומד מאחורי העסק ולהכיר אותו. הם ישמחו לגלות דברים שלא ידעו מהפיד או מהאתר. כדאי לנצל זאת ולהיות אותנטיים ולהראות קצת את מאוחרי הקלעים של העסק.

למה כדאי לפרסם סטורי?

זאת לא הכמות, זו האיכות. שימוש חכם ימשוך קהל איכותי, לא משנה כמה האשטאגים תחליטו לשים בפוסט. נסו לגוון ולאזן בין מספר ההאשטאגים בכל קטגוריה – האשטאגים כללים וגדולים אל מול כאלה שהם נשיתים וספציפיים, יותר כדי להגדיל את החשיפה. 

כמה תגיות לצרף לפוסטים שלי?

שלבו בפוסט סרטון וידיאו – תוכן מסוג זה נחשב למעניין ולכזה שגורף אחוזי מעורבות גבוהים. גם סרטון קצר ולא מורכב יכול לעבוד, לכו על משהו פשוט וממוקד שיחסית קל לייצר. שימו לב שאתם מעלים אותו ישירות לפלטפורמה ולא כלינק. 

איך ליצור פוסט מנצח?

לשאלה הזו יש תורה שלמה שכדאי ללמוד, אבל אם נמקד מומלץ להקפיד על: 

  1. עקביות – העלו תכנים בהתמדה, ככל שתהיו פעילים יותר כך אנשים התעניינו בכם יותר. 
  2. השתמשו בכל הכלים של הרשתות החברתיות – סטורי, שידורים חיים ווידיאו. 
  3. צרו מעורבות – גרמו לעוקבים שלכם להיות פעילים, באמצעות סקרים, שאלות וכו', כך תאספו עליהם מידע וגם תיצרו עניין. 

איך להגדיל את כמות העוקבים?

בהקמת קהילה נמצאים (ונכנסים עוד כל הזמן) לא מעט לקוחות פוטנציאליים, כבעלי עסקים נרצה להקיף את עצמנו בקהילה של אנשים שיהיו האוהדים והשגרירים שלנו, שיספרו עלינו בגאווה בכל מקום, שיהיו לקוחות נאמנים שלנו (ואפילו יעמדו לצידנו גם ברגעי משבר) כי אנחנו כל הזמן מספקים להם ערך גבוה.

למה כדאי להקים קהילה?