שיעור 3: איך מייצרים תוכן שמביא לקוחות
לתוכן היום יש משמעות, זה לא סתם מילים, התוכן הוא לא סתם שיווק והוא גם לא יכול להיות סתם מכירה.
לתוכן שכותבים במיוחד לרשתות החברתיות יש כללים בואו נכיר אותם...
אנא סמנו באם סיימתם את השיעור: איך מייצרים תוכן שמביא לקוחות?
אם תבחרו לסמן, השיעור יזכר עבורכם כשיעור שכבר סיימתם
על מנת לסיים את הקורס בהצלחה יש לסיים את כל השיעורים
לתוכן היום יש משמעות, זה לא סתם מילים, התוכן הוא לא סתם שיווק והוא גם לא יכול להיות סתם מכירה.
לתוכן שכותבים במיוחד לרשתות החברתיות יש כללים בואו נכיר אותם...
אנשים מתחברים לתוכן שנכתב בצורה אותנטית ואמיתית, שיחשוף פן אישי מהחיים האמיתיים של כולנו, ככה יותר אנשים יזדהו עם מה שתרשמו.
תוכן אישי ומרגש
אם תצליחו לספק ערך מוסף, הרי זה משובח. תנו לגולשים סיבה להגיע למידע שלכם. הגולשים מחפשים ערך מוסף, הם מעוניינים לקבל פתרון לבעיה. השתמשו בערוצי הרשתות החברתיות כדי לתת קופונים, מבצעים, טיפים, הסברים ועוד.
תוכן בעל ערך מוסף
תוכן מצחיק יכול להיות ציני, משעשע, אבסורד וכדומה. אנשים במרדף היום יומי מחפשים ואוהבים תכנים מצחיקים.
תוכן מצחיק
לגולש הממוצע אין זמן והוא ממהר לקרוא את כל מה שיש לרשת החברתית להציע לו, כך שחשוב שתהיו קצרים ועניינים, אך עם זאת מעניינים מספיק כדי שיתעכבו גם על התוכן הקצר אותו פרסמתם
תוכן קצר
התוכן אמור להניע לפעולה שהרי מטרת הפרופיל העסקי הוא לייצר תנועת גולשים, שיהפכו עם הזמן ללקוחות.
תוכן מניע לפעולה