1. שיווק ללקוח שלא מכיר אתכם:
עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר מודעות למוצר ולשתף תוכן מועיל ומלמד.
איך לעשות זאת? תוכלו, למשל, להציג סקירה של מגמות שוק בתחום בו פועל העסק שלכם. יש לכם עסק לעיצוב פנים? כתבו על 10 הצבעים שיכניסו חיים חדשים לסלון שלכם. העסק שלכם הוא שירות תיקונים למוצרים חשמליים? שתפו ב- 5 דגמים מומלצים של מכונות כביסה.
2. שיווק ללקוח שמכיר אתכם אבל עדיין מתלבט:
עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר תוכן שנותן במה למקצועיות שלכם.
איך לעשות זאת? תוכלו, למשל, לשתף בחוויה מקצועית מעולם התוכן שלכם. יש לכם עסק לגינון? שתפו בתמונה של גינה פרי עבודתכם. אתם סוכני נדל"ן ועזרתם למשפחה למצוא את בית החלומות שלהם? שתפו זאת עם הקהילה שבעמוד העסקי שלכם. ניתן להסתפק בתמונה עם כותרת או להוסיף גם סיפור קצר על התהליך או הקשיים שהיו בדרך.
3. שיווק ללקוח שהחליט:
כשמדובר בלקוחות מהסוג הזה, מומלץ לכוון לקידום המכירה. זכרו, גם כאן חשוב להעניק ערך מוסף ולא להסתפק בפרסום מבצע או הצעה לרכישה.
איך לעשות זאת? הודיעו על הזדמנות נקודתית לרכישה, כגון מבצע או כנס שאתם מארגנים. עודדו את הקהל שלכם ליצור אתכם קשר או להשאיר פרטים. כך למשל, אם את מורה לגיטרה, צלמי שיעור ראשון על אקורדים והזמיני את הלקוחות ליצור איתך קשר לשיעור ניסיון במחיר מוזל. אם אתה מאמן אישי, זו הזדמנות להמליץ לקהל שלך על תרגיל חדש ולהזמין אותם להשאיר פרטים לתיאום פגישת ייעוץ.