פרק א': איך לוודא שהשיווק הוא אפקטיבי?

שיר ואור מספרות לנדב איך הן משווקות את העסק שלהן. הוא מסביר להן איך להפוך את השיווק שלהן לאפקטיבי, כך שיגיע בדיוק לקהל היעד שלהן. 

פרק ב': איפיון הלקוח והתאמת המסר השיווקי

נדב מסביר איך לאפיין את הלקוח, ולהתאים את המסרים השיווקיים שלנו כך שיגיעו בדיוק אליו. 

קהל היעד ברשתות החברתיות מתחלק ל -3 סוגים של לקוחות. הלקוח שלא מכיר אתכם, הלקוח שמכיר אתכם אבל עדיין מתלבט והלקוח שהחליט. דאגו לגיוון בעמוד שלכם, כך שכל לקוח יפגוש תוכן שמתאים לשלב שבו הוא נמצא

איך לייצר קשר עם לקוחות?

1. שיווק ללקוח שלא מכיר אתכם:

 

עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר מודעות למוצר ולשתף תוכן מועיל ומלמד.

 

איך לעשות זאתתוכלולמשללהציג סקירה של מגמות שוק בתחום בו פועל העסק שלכם. יש לכם עסק לעיצוב פנים? כתבו על 10 הצבעים שיכניסו חיים חדשים לסלון שלכם. העסק שלכם הוא שירות תיקונים למוצרים חשמליים? שתפו ב- 5 דגמים מומלצים של מכונות כביסה

2. שיווק ללקוח שמכיר אתכם אבל עדיין מתלבט:

 

עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר תוכן שנותן במה למקצועיות שלכם.

 

איך לעשות זאתתוכלו, למשל, לשתף בחוויה מקצועית מעולם התוכן שלכםיש לכם עסק לגינון? שתפו בתמונה של גינה פרי עבודתכם. אתם סוכני נדל"ן ועזרתם למשפחה למצוא את בית החלומות שלהם? שתפו זאת עם הקהילה שבעמוד העסקי שלכם. ניתן להסתפק בתמונה עם כותרת או להוסיף גם סיפור קצר על התהליך או הקשיים שהיו בדרך

3. שיווק ללקוח שהחליט:

 

כשמדובר בלקוחות מהסוג הזה, מומלץ לכוון לקידום המכירהזכרו, גם כאן חשוב להעניק ערך מוסף ולא להסתפק בפרסום מבצע או הצעה לרכישה.

 

איך לעשות זאתהודיעו על הזדמנות נקודתית לרכישה, כגון מבצע או כנס שאתם מארגניםעודדו את הקהל שלכם ליצור אתכם קשר או להשאיר פרטים. כך למשל, אם את מורה לגיטרה, צלמי שיעור ראשון על אקורדים והזמיני את הלקוחות ליצור איתך קשר לשיעור ניסיון במחיר מוזל. אם אתה מאמן אישי, זו הזדמנות להמליץ לקהל שלך על תרגיל חדש ולהזמין אותם להשאיר פרטים לתיאום פגישת ייעוץ.