שיעור 1: חוויית לקוח - למה זה חשוב?
פרק א': מתחילים – הכירו את נעמה ודפנה
נעמה פוגשת את דפנה במקרה בפארק. היא עדיין לא מתארת לעצמה עד כמה הפגישה המקרית הזו תעניק לה ערך. וגם לכם כמובן...
פרק ב': חווית לקוח ככלי למינוף העסק
בוודאי קרה לכם שרכשתם מוצר שגרתי שהייתם צריכים, ויצאתם מהחנות עם תחושה טובה במיוחד. התחושה הזו יכולה להיות תוצאה מכך שהמוכר או המוכרת היו נעימים וסבלניים, השירות היה יעיל ומהיר, הטבה מיוחדת שקיבלתם, עיצוב נעים במיוחד של החנות ועוד.
לעומת זאת, סביר להניח שבמקרים מסוימים יצאתם מהחנות עם מוצר חדש, אבל עם תחושה לא כל כך נעימה. אולי כי השירות שקיבלתם לא היה מספק, אולי כי עמדתם הרבה זמן בתור או שהחנות הייתה צפופה מדי...
פרק ג': 5 דוגמאות לחוויית לקוח מוצלחת במיוחד