Breadcrumbs

פרק א': לשמר ולהרחיב את קהל הלקוחות

נעמה ורוני בתקופה קשה. דפנה מראה להם כיצד יוכלו להצמיח את העסק באמצעות חוויית לקוח מוצלחת. 

פרק ב': מרחיבים את קהל הלקוחות באמצעות חוויית לקוח מעולה

בנוסף לתרומה המשמעותית שיש לחוויית לקוח מוצלחת לשימור לקוחות קיימים, בכוחה גם להביא לקוחות חדשים לעסק.

 

הינה 5 דרכים להרחיב את קהל הלקוחות באמצעות חוויית לקוח איכותית:

פרק ג': הלמידה רק התחילה...

למידה היא תהליך מתמשך, והמסע שלכם ליצירת חוויית לקוח מעולה רק התחיל. כדי לקחת את העסק כמה צעדים קדימה, מומלץ להמשיך להעמיק ולחקור.