שיעור 5: חוויית לקוח כאמצעי למיקסום רווחים
פרק א': לשמר ולהרחיב את קהל הלקוחות
נעמה ורוני בתקופה קשה. דפנה מראה להם כיצד יוכלו להצמיח את העסק באמצעות חוויית לקוח מוצלחת.
פרק ב': מרחיבים את קהל הלקוחות באמצעות חוויית לקוח מעולה
בנוסף לתרומה המשמעותית שיש לחוויית לקוח מוצלחת לשימור לקוחות קיימים, בכוחה גם להביא לקוחות חדשים לעסק.
הינה 5 דרכים להרחיב את קהל הלקוחות באמצעות חוויית לקוח איכותית:
פרק ג': הלמידה רק התחילה...
למידה היא תהליך מתמשך, והמסע שלכם ליצירת חוויית לקוח מעולה רק התחיל. כדי לקחת את העסק כמה צעדים קדימה, מומלץ להמשיך להעמיק ולחקור.