Breadcrumbs

פרק א': עובד מרוצה תורם לחוויית לקוח טובה

נעמה חוזרת מבית הקפה האהוב עליה. האם היא תיהנה? תלוי במלצר... 

פרק ב': כך תהפכו את העובדים שלכם לעובדים מרוצים

העובדים והעובדות שלכם הם השגרירים של העסק. עובדים מרוצים שמחוברים לעסק, ישפיעו באופן ישיר על חוויית הלקוח. לקוח שעבר חוויה טובה יהפוך ללקוח ממליץ התורם להגדלת כמות הלקוחות ולמקסום רווחיות העסק. לכן, השקעה בעובדים היא דרך חשובה ומרכזית לבניית חוויית לקוח טובה שתתרום להגדלת הרווחיות.